Bachelor

några gamla repris program snurrar på tv, igen. Nu tänker jag inte bara på just detta program utan alla andra man ser som är av den här formen. Så funderar jag. ÄR män verkligen så "dumma" för dom går så lätt på tjejerna som manipulerar och gör sig till för att passa in och snärja. Och det är så genomskinligt. Märker dom inte att det inte finns något äkta hos dessa tjejer/kvinnor? 
 
De här jag tänker på från alla programmen är ju så otroligt lätta att se att det inte är äkta. Men min tanke är då ofta, SÅ dumma kan bara inte män vara, jag vill inte tro det. Så jag väljer att tro att det är för programmets bästa, att det ska vara intriger osv. som dessa tjejer får vara kvar. Att det inte är mannens egna val utan det ska bara vara vissa som ska vara kvar.
 
Det känns bättre att tro så än att tro att män är så dumma varelser, men sen så ser man till verkligheten så kanske jag får erkänna att jag har fel *ler*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0