Den bästa nageloljan jag någonsin provat

är inte för naglar.
Nej efter att nu av en slump och slut på min vanliga nagelolja, samt torra nagelband så tog jag det jag hade hemma. 
Gliss Kur Oil Elixir, som jag använder lite lite av till topparna och lite lite för att få extra lyster i håret. Tog det som nagelolja. Och till min stora förvåning och glädje har jag upptäckt att så mjuka fina nagelband och så starka naglar har jag aldrig någonsin haft. En helt suverän olja för naglarna alltså.
Pratat med några andra som har naglar som ett intresse och det fanns en till som provat och gjort samma upptäckt. Nu ska flera prova. 
Så man ska då inte vara rädd att prova produkter till andra saker än vad dom är gjorda till. Så mitt tips till er alla prova det som nagelolja. Behövs bara 2 droppar varannan kväll, smörj in nagelband och själva nageln.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0