Nu är det bestämt

dottern ska träna inför Vårruset 2014, tillsammans med några vänner. Och ja mamma kan ju inte vara sämre. Så jag har sagt att gör dom det gör jag det. Jag ska inte "rusa", jag tänker ta den lätta varianten och mera "lunka" mig runt. Men det är ändå ett mål, något jag ska göra, en utmaning till mig själv så att säga. Och det är lagom tid att nu lunka på utan fusk inför våren *ler*.
 
Började så bra innan sommaren sen rasade allt, och det har varit svårt att komma igång igen, Det har mer varit halvfart. Och bra ena veckan, inte alls veckan efter. Nu är det dags att ta tag i det och hålla i det, hålla kvar. Inte sluta inte ge upp, utan fortsätta. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0