tumblr

var ju riktigt skoj, eller ska jag säga avkopplande sysselsättning när jag inte kan sova. Att dela med mig av bilder jag själv gillar, som tilltalar mig. Att visa upp dom och skriva några ord till. 
Bilder som berör mig, bilder som har någon form av betydelse för mig. 
Jag som samlat bilder på datorn i evigheter, egna och fina bilder jag bara tycker om. Och just nu är det här precis lagom. Och inte är det tråkigare när andra uppskattar mina bilder, ja båda mina egna och bilder jag berörs av, genom att gilla eller "reblogga". 
 
En bild kan verkligen säga mer än 1000 ord, men med några ord till blir det ännu mer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0