Bingolotto kväll

har vi här, eller jag är inte med, jag gör annat. Har lite svårt för det där om jag ska vara ärlig och sen vinner jag aldrig något. 
Men båda döttrarna sitter glatt och skrattande och kryssar på sina brickor i hopp om att ha lite tur. Vi får väl se hur det blir med det, är nästan slut och ännu ingen tur, så antar att det inte blir något. 
Det viktiga är ju att man har kul och roar sig. Eller??? *ler*
 
Idag har vi hunnit med en gräslig massa saker. Lite lustigt egentligen hur man vissa dagar tycker man jäktar runt för att hinna och man får inte ens en liten sak klar. Nästa gång får man många flera saker klara än man kunnat drömma om, Som bada och föna hundar, tvättstugan, gardinbyte och lite dekoration med ljusslingor, omplattering av en blomma, dammsugit, skurat golven, städat badrum, promenad, gjort i ordning matlådor för 3 dagar. Ja det har varit bra flyt idag och ändå massa tid över att båda prata i telefonen med en väninna som tagits in akut igår kväll för en operation och sällskapat en väninna med lite chatt på hennes tågresa hem. Så inte kan jag klaga på vad jag hunnit med.
 
I veckan längtar jag verkligen efter min sista räkning, hoppas hoppas den kommer så att jag får detta klart nu, det jag längtat och väntat på så länge. Vore så skönt att se slutet på en fas i mitt liv.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0