Kämpar på....

men det har varit tungt den här veckan. Både att komma iväg men också att träna för att inte tala om hur kroppen känts efter. Ont i knäna, men jag kommer försöka stå ut, hoppas det är mest muskler. För jag tror att jag verkligen behöver göra detta för att förbränna mera.
 
Vill ju gå ner i vikt, minst 0,5 kg i veckan, blir det mindre så lessnar jag det vet jag, står jag still o stampar lessnar jag och slutar. Och jag vill inte sluta nu, nu ska jag ta mig igenom detta och se till att jag klarar det. 
 
Så nu kommer jag göra på ett lite annat sätt än jag gjort innan, ont blir inte lägga av och gör något annat, ont kommer bara innebära att jag tar det lite lugnare och känner efter ett tag, sen ökar, och hoppas att det mesta är oträning, ovana, nytt alltså nya muskler och därav känningar. Ja man ska tänka positivt. muskler kan göra jäkligt ont, eller så gör något annat ont tills musklerna blivit starka nog att stödja. Oavsett så kör jag på även nästa vecka,
 
Och ska även den veckan försöka ta mig till gymmet kl 7, mindre folk, så det går fortare att göra det jag ska. Och sen är jag ju klar med det så jag kan njuta av dagen i tanken att jag varit duktig och inte har det kvar till senare. Det ska klämmas in osv.
 
Den här veckan har jag inte ställt mig på vågen, så det är något som sker nästa vecka istället. Får se om jag tar måndagen eller onsdagen till att se om jag ska vara jätte glad - all nedgång, eller att det stått still eller gått upp. Jag vet ju hur jag brukar göra när jag börjat ta tag i vikten och träning. 
 
Ikväll ska vi ha lite ät/mys kväll fast med nyttiga saker. Men imorgon kommer det att bli lite mer onyttigheter till melodifestivalen. Jag längtar redan till imorgon kväll *ler*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0