Müsli mysteriet löst

Ja jag har undrat en tid över hur otroligt mycket russin det finns i min müsli, och det är oavsett vilken sort jag köpt hem. Tycker inte alls att det ser ut att vara så många russin i som jag sen upplever det som. 
Men se nu här på söndagsmorgonen så kom jag på varför *ler*. Min dotter äter oftast gröt, men då och då tar hon en tallrik med yoghurt till frukost, och då tar hon från "min" müsli, bara det att hon gillar inte alls russin, så hon sorterar glatt ur dom och låter dom ligga kvar. Så det är därför jag tycker det är många russin, för hon tar ju inga *ler*.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0