Vilken helt underbar lördag!

Jag har småplockat, jag har diskat, jag har varit ute på en tidig morgonpromenad i härligt lätt snöfall, jag tog en långra promenad vid 11 tiden för att det var sånt fint väder, härligt med sol. Hur snön gnistrar i solen. Jag blir så glad, så lycklig, så lugn och harmonisk när jag går ensam ute en sån här fin dag. Det bubblar av glädje inombords.
 
Nu ska jag ta och göra min kvällsmat, kålsoppan. Passar på när jag är ensam. Lunchen blev det rester, fattar inte bara att det var så lite kvar *ler* sen igår. Från kycklingen, det är bara för gott när man grillar kyckligen trädd över en ölburk med massor av goda kryddor.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

searchingformyself

Ett sökande, en ny fas, en helhet, en sanning, en fundering, ett svar...

RSS 2.0